Kompletní obchodní podmínky lze stáhnout níže ve formátu WORD. Dále uvádníme několik základních informací, které by zákazník měl vědět před tím, než se rozhodne u nás nakupovat.
Veškeré ceny v našem e-shopu jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.
Osoba která u nás na internetovém obchodě nakupuje je starší 18 let.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo přímo nás, na info@rozluckova-part.cz
Napiště nám, co v objednávce chybělo na info@rozluckova-part.cz, kde se s Vámi domluvíme na dalším postupu. Pro rychlejší komunikaci uveďte vaše telefonní číslo.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat práva spotřebitele a v případě reklamace nebo vracení zboží jsou jeho součástí. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Dále pak se nevztahuje na zboží, které nelze z důvodů hygieny (např. porušení obalu, zkoušené spodní prádlo) dále prodávat.
Spotřebitel má právo vrátit nepoužité zboží do 14 dnů od jeho zakoupení na adresu prodejce. V případě vracení zboží prosím o vyplnění přílohy smluvních podmínek a její zaslání emailem na naši adresu info@rozluckova-part.cz. Následně o zaslání zboží na adresu prodejce HABAKUK H&M, s.r.o., Otokara Březiny 409, Úvaly 250 82. Jakmile bude zboží doručeno, dojde k vrácení peněz, a to nejpozději do 7 dnů od doručení.
Reklamaci prosím zašlete jako žádost na naši emailovou adresu info@rozluckova-part.cz, kde se s Vámi domluvíme na dalších krocích. Po řádném vyřízení reklamace Vás vyzveme k vyzvednutí opraveného Zboží.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Náklady spojené s reklamací nebo vracením zboží jsou hrazeny kupujícím. Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si počínejte ve vlastním zájmu tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy zboží, a to včetně veškerého příslušenství. Nebude-li zboží řádně zabaleno, nemusí jej prodávající přijmout.
Kompletní obchodní podmínky lze stáhnout níže ve formátu WORD. Dále uvádníme několik základních informací, které by zákazník měl vědět před tím, než se rozhodne u nás nakupovat.
Veškeré ceny v našem e-shopu jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.
Osoba která u nás na internetovém obchodě nakupuje je starší 18 let.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo přímo nás, na info@rozluckova-part.cz
Napiště nám, co v objednávce chybělo na info@rozluckova-part.cz, kde se s Vámi domluvíme na dalším postupu. Pro rychlejší komunikaci uveďte vaše telefonní číslo.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat práva spotřebitele a v případě reklamace nebo vracení zboží jsou jeho součástí. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Dále pak se nevztahuje na zboží, které nelze z důvodů hygieny (např. porušení obalu, zkoušené spodní prádlo) dále prodávat.
Spotřebitel má právo vrátit nepoužité zboží do 14 dnů od jeho zakoupení na adresu prodejce. V případě vracení zboží prosím o vyplnění přílohy smluvních podmínek a její zaslání emailem na naši adresu info@rozluckova-part.cz. Následně o zaslání zboží na adresu prodejce HABAKUK H&M, s.r.o., Otokara Březiny 409, Úvaly 250 82. Jakmile bude zboží doručeno, dojde k vrácení peněz, a to nejpozději do 7 dnů od doručení.
Reklamaci prosím zašlete jako žádost na naši emailovou adresu info@rozluckova-part.cz, kde se s Vámi domluvíme na dalších krocích. Po řádném vyřízení reklamace Vás vyzveme k vyzvednutí opraveného Zboží.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Náklady spojené s reklamací nebo vracením zboží jsou hrazeny kupujícím. Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si počínejte ve vlastním zájmu tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy zboží, a to včetně veškerého příslušenství. Nebude-li zboží řádně zabaleno, nemusí jej prodávající přijmout.
![]() | obchodní podmínky |